duminică, 3 aprilie 2011

Filosofia brand-ului

Skoda este o marcă de automobile cu o dezvoltare dinamică, ce se prezintă pe piaţa europeană şi mondială prin automobilele sale sigure şi confortabile, de cea mai înaltă calitate şi cu un excelent raport preţ-performanţă. Astfel, automobilele Skoda se exportă astăzi în peste 70 de ţări, iar anual se produc în total peste 600.000 de autovehicule.

Prin cuprinderea în concernul VW în anul 1991 a avut loc un transfer de tehnologie (Know-How) concretizat prin investiţii considerabile. Prin aceasta Skoda a putut să obţină hotărâtoare progrese tehnice şi astăzi leagă valorile tradiţionale şi funcţionalitatea creativă cu un design de succes. Totodată se pune mare preţ şi pe independenţa mărcii.

Înalta competenţă tehnică, munca de creaţie şi producţia orientată spre cererile pietii, dar şi o tehnologie de fabricaţie matură se reflectă în calitatea excelentă a automobilelor Skoda. Bazându-ne pe acestea, Skoda încearcă şi pe mai departe să - si indeplineasca obiectivele in mod creativ şi să rămână in avangardă, îndeplinind în mod activ cele mai exigente dorinţele ale clienţilor. Deschiderea către comunicare şi seriozitatea si sinceritatea se află în centrul activităţilor noastre în scopul satisfacerii permanente şi fără cusur a clienţilor noştri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu